«Балалардың зияткерлік дарындылығын дамыту бойынша мектеп жұмысының жүйесі» атты облыстық вебинары

     

      

     

     

    2022 жылдың 24 ақпанында «Балалардың зияткерлік дарындылығын дамыту бойынша мектеп жұмысының жүйесі» атты облыстық вебинар өтті.

    Қарабалық ауданы М.Горький атындағы жалпы білім беретін мектептің педагогикалық ұжымы балалардың зияткерлік дарындылығын дамыту бойынша, атап айтқанда бастауыш буындағы мектептің жұмыс жүйесімен таныстырды.

    Бастауыш мектептегі дарынды балалармен жұмыстың негізгі мақсаты: дарынды және талантты балалардың оңтайлы дамуын қамтамасыз ететін жүйелі және мақсатты әрекеттер жүйесін жүзеге асыру.

    Сөз сөйлеу барысында мектеп педагогтері бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс істеу тәсілдері, әдістері және нысандарымен бөлісті. Вебинар қатысушыларына сабақта да, сабақтан тыс уақытта да қолдануға болатын көптеген пайдалы және өзекті ақпарат, әдістер ұсынылды.

    Вебинар спикерлері келесі тақырыптарды ашты:

    1. Балалардың зияткерлік дарындылығын дамыту бойынша мектептің жұмыс тәжірибесі - директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары А.И. Богуш, педагог-зерттеуші

    2. Бастауыш буындағы дарынды балалармен жұмыс жүйесі-бастауыш сынып мұғалімі Г.Ж. Мендибаева, педагог-сарапшы

    3. Бастауыш сыныптардағы дарынды балаларды психологиялық қолдау үшін отбасы мен мектептің өзара іс-қимылы-педагог-психолог А.Т. Бермухамбетова, педагог-модератор

    4. 1 сынып оқушыларының танымдық-сөйлеу қабілеттерін тиімді дамытуды қамтамасыз ететін бастауыш сынып оқушыларының білім беру үдерісіне нанотехнологияны енгізу - бастауыш сынып мұғалімі Т.Н. Хайдаршина, педагог-зерттеуші

    5. Дарынды балалармен жұмыста зерттеу құзыреттілігін дамыту-бастауыш сынып мұғалімі Т.А Амандыкова, педагог-сарапшы

    6. Функционалдық сауаттылықты қалыптастыру бастауыш сынып оқушыларының дарындылығын дамыту факторларының бірі ретінде - бастауыш сынып мұғалімі Г.Б Бисенова., педагог-зерттеуші

    7. Олимпиадалық резервті қалыптастыру - бастауыш сынып мұғалімі Т.С.Брутян, педагог-зерттеуші

    Вебинарға Қостанай облысының 7 өңірінен 22 білім беру ұйымының 82 педагогі мен әдіскері қатысты. Қатысушылардан көптеген оң пікірлер алынды, олардың ішінде:

    • Дарынды балалармен жұмыс істеу бойынша барлығы түсінікті, қолжетімді және көлемді. Артық ештеңе жоқ. Жоғары нәтижелерге қол жеткізетін шығармашылық ұжым. Сіздің жұмысыңызға сәттілік тілеймін. Мықты команда!
    • Еңбегіңіз үшін көп рақмет. Қарапайым және қол жетімді)))
    • Көп рахмет. Бұл әдіс (мнемотехнология туралы) мектептегі барлық сабақтарда қызықты. Биология сабақтарында сурет салғанымыз бекер емес. Жад қызықты нәрсе. Шынында да, суретке байланысты ақпаратты есімізге түсіреміз. Бұл бүгінгі күні де маңызды. Бұл сұрақ бүгін көтерілгені үшін көп рақмет!
    • Қайырлы күн, бастауыш сынып мұғалімдерінің тәжірибесі өте қызықты. Жарайсыздар! Балалардың дарындылығын дамыту бойынша одан әрі табыстар пен жетістіктер тілейміз.
    • Вебинар тақырыбы өзекті, қызықты, танымдық, әрі қарай жұмыс істеу үшін қолданамын. Көп рақмет.
    • Зерттеу және пәндер бойынша әдістерді қолдану қызықты болды. Тұсаукесердің ресімделуі өте ұнады!!!
    • Еңбегіңіз үшін көп рақмет. Зерттеулер өте қызықты және танымдық болды.
    • Сәлеметсіз бе. Мен вебинарды бір деммен қарадым) Пайдалы ақпарат өте көп, мүмкіндігінше конспектілеп алуға тырыстым. Іс жүзінде қолданғым келеді. Ұйымдастырушыларға, тәжірибелерімен  бөліскендері үшін көп рақмет, сіздің жүйеңіз бойынша оқыту мега-тиімді, сондай-ақ өте қызықты!
    • Вебинарды қарадым, көп рақмет, өте қызықты және танымдық! Көптеген пайдалы ақпарат, іс жүзінде қолданғым келеді. Ұйымдастырушыларға тәжірибемен бөліскеніңіз үшін рахметімді айтамын, сіздің жүйеңіз бойынша үйрену тиімді, сондай-ақ өте қызықты.
    •  Қызықты вебинар үшін көп рақмет. Ақпарат өте қолжетімді. Мен үшін «Дарынды балалармен жұмыс» атты  тақырып өте қызықты, сізді тыңдағаныма өте қуаныштымын.
    • Әріптестер, өте өзекті, пайдалы және қызықты тәжірибеге бағытталған вебинар! Көп рақмет.
    • Рақмет, өте қызықты. Жұмыстарыңызда тек шығармашылық табыс тілеймін.