Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік семинар

     

      

     

     

    «Қостанай дарыны» өңірлік ғылыми-практикалық орталығы 2022 жылдың 25 ақпанында «Бастауыш мектепте дарынды балаларды анықтау және қолдау» атты  әдістемелік семинар өткізді.

    Семинардың мақсаты: бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін дамыту, дарынды оқушылармен жұмыс жасауда педагогтерді қолдау.

    Семинар қатысушылары Қостанай қ. №24 мектеп-гимназиясының бастауыш сынып мұғалімдері М.Б. Жаксымбетованың, Ш. Б. Ахметованың, З.А. Калдаманованың, Л.А. Каримованың жұмыс тәжірибесімен танысты.

    Маржангуль Байбосыновна Жаксымбекова педагогтерді бір-бірімен тығыз байланысты және интеграцияланатын дарынды балалардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту бағыттарымен таныстырды. Мұғалім дарынды балалардың көшбасшылық қабілеттерін дамыту және оларды шешу тәсілдерінде туындайтын мәселелерге тоқталды.

    Закира Асылбековна Калдаманова өз жұмысында оқу мен жазуды дамыту арқылы оқушылардың тілдік қабілеттерін дамытуға көп көңіл бөледі. Сондықтан ол өз сөзінде дарынды балалардың тілдік қабілеттерін дамытудың негізгі қағидаларына тоқталды. Мұғалім төбешік, бағандық карталарын және басқа әдістерді қолданады, бұл баланың тез және саналы оқу дағдыларын игеруіне көмектеседі.

    Ляззат Аубакировна Каримова мектеп оқушыларының математикалық дарындылығын дамыту жеке тұлғаның зияткерлік дамуының жалпы үдерісінің ажырамас бөлігі болып табылады, оның басты мақсаты мектеп оқушыларында шығармашылық математикалық ойлауының жоғары деңгейін қалыптастыру,- деп санайды. Мұғалім есептерді шешу кезінде қолданатын әдістерінің бірі - Прокруст әдісін тиімді қолданады.

    Шолпан Бурабаевна Ахметова өз жұмысында жобалау-зерттеу қызметін пайдаланады, ол оқушыларға зерттеу жұмысының бағытын ғана емес, сонымен қатар пәнді ілгерілетудің жеке қарқыны мен әдісін таңдауға мүмкіндік береді. Мұғалім өз сөзінде жобалық-зерттеу қызметі жүйелі білімнің жоғары деңгейін қамтамасыз ететінін, бұл оның формализмін жоққа шығаратынын атап өтті. Дәл осы бағыт оқушылардың теориялық білімдерін іс жүзінде қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады, ой-өрісін, логикасын дамытады, мақсат пен міндеттерді қоюға және оларға жету жолдарын табуға, сондай-ақ әртүрлі әдістерді меңгеруге үйретеді. Семинар барысында Шолпан Бурабаевна оқушылардың ғылыми-зерттеу іс-әрекетін ұйымдастырудағы мұғалімнің негізгі іс-әрекеттеріне тоқталды.

    Қостанай қ. №24 мектеп-гимназиясының ұжымына жұмыс тәжірибесін ұсынғаны үшін алғысымызды білдіреміз!