Дарынды оқушыларды қолдау құралы ретінде білім беру технологияларын интеграциялау

     

      

     

    Ағымдағы жылдың 16 тамызында «Қостанай дарыны» өңірлік ғылыми-практикалық орталығы модератор ретінде «Дарынды оқушыларды қолдау құралы ретінде білім беру технологияларын интеграциялау» тақырыбы бойынша педагогикалық қызметкерлердің тамыз конференциясы шеңберінде секция алаңы өтті.

    Секция барысында Қостанай облысы мектептерінің директор орынбасарлары мен педагогтары дарынды балалармен қазіргі заманғы білім берудегі талаптары мен қажеттілік туралы жұмыс тәжірибесімен бөлісті.

    Ы.Алтынсарин атындағы мамандандырылған мектеп-интернат директорының бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары А.Т.Касыбаева дарынды балаларды қолдаудың «Жас дарын» мектеп бағдарламасын және оның жүзеге асырылу нәтижелерін ұсынды. Жаңа педагогикалық технологияларды қолдану туралы сөзін Ы.Алтынсарин атындағы мектеп-интернатының қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.М.Тасанова жалғастырды. Гүлмира Мұхаметжанқызы «Төңкерілген сынып» технологиясын қолдану тәжірибесімен бөлісіп, осы технологияны қолдану нәтижесі ретінде оқушылардың дағдыларындағы сапалық өзгерістер туралы айтып берді, сондай-ақ «Төңкерілген сынып» технологиясын енгізу үшін ұсыныстар берді.

    Келесі баяндамада Қостанай қаласының білім бөлімінің №1 мектеп-лицейі директорының орынбасары С.К.Кусымбаева негізгі сағаттар мен факультативтік сабақтардың интеграциясының ерекшеліктері, оқытудың әртүрлі технологияларын пайдалану туралы баяндады.

    Технологиялар мен ғылымдар әлемі тек түлектерге ғана емес, сонымен қатар мұғалімнің дағдыларына да жаңа талаптар қояды. Мұғалім уақыт талабына сай бола отырып, оқушылар  үшін идеялық шабыт беруші болуы керек. Инновациялық педагогикалық менеджмент, проактивті педагог бейнесі және мектеп мұғалімдердің шығармашылық өсуіне қалай ықпал ететіні туралы сұрақтармен Жітіқара ауданының білім беру бөлімінің №12 жалпы білім беретін мектеп директорының орынбасары, «Үздік авторлық бағдарлама – 2020» республикалық конкурсының жеңімпазы А.К. Алимбаева секциялық алаңға қатысушыларды таныстырды. Мектептің тәжірибесі қашықтан оқыту форматында қолдануға болатын қызықты және өнімді жобаларды ұсынады.

    Қостанай қаласы білім бөлімінің Ғ.Қайырбеков атындағы №9 жалпы білім беретін мектеп директорының орынбасары А. С.Байқадамова дарынды оқушыларды анықтау және қолдау әдістері және олардың мектебінде қолданылатын педагогтарды көтермелеу жүйесі туралы баяндамасы да мазмұнды болды.

    Дарынды жастарды анықтау және қолдау – бұл жан-жақты қамтуды талап ететін ұзақ процесс. Рудный қаласының №5 гимназиясында дарынды балалармен жұмыстың нақты жүйесі қалыптасып қана қойған жоқ, сонымен қатар осы жылдар ішінде өздерінің жақсы дәстүрлері қалыптасты, оларды Рудный қалалық білім бөлімінің №5 гимназия директорының орынбасары И.Л.Касатая таныстырды. «Insight» гимназия оқушыларының ғылыми қоғамы зияткерлік оқушыларды 30 жылдан астам уақыт бойы біріктіріп келеді, ал Жылдың үздік оқушылары мен мұғалімдері «Пылающее сердце» орденімен белгіленеді, бұдан басқа педагогтардың өскелең ұрпағын оқыту мен тәрбиелеудегі ерекше еңбегін бағалау белгісі ретінде «Признание учителю» пирамидасымен марапатталады.

    Зияткерлік клубтар оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттырудың, зерттеу дағдыларын дамытудың тиімді нысаны болып табылады. Тобыл қаласының №1 жалпы білім беретін мектебінде ақпараттық-коммуникациялық және ойын технологиясының интеграциясы «Парасат» зияткерлік клубы арқылы жүзеге асырылады. «Ақпараттық-коммуникациялық және ойын технологиясының интеграциясы дарынды оқушыларды қолдау және әлеуметтендіру құралы ретінде» тақырыбында Қостанай ауданы білім бөлімінің Тобыл қаласы №1 жалпы білім беретін мектебінің ғылыми-әдістемелік жұмысы бойынша директордың орынбасары Б.К. Жакупова баяндама жасады. Балжан Кожахметовна «Парасат» зияткерлік клубын ұйымдастыру жүйесімен бөлісті, сондай-ақ «Парасат» клубы өткізетін турнир құрылымын таныстырды. «Парасат» клубының негізгі мақсаты ортақ идеямен қызықтырып, нәтижесі үмітті ақтап жатыр.

    Қазіргі уақытта әлемде технологиялық революция жүріп жатыр: ақпараттың қарқынды ағындары, жоғары технологиялық инновациялар мен әзірлемелер біздің өміріміздің барлық салаларын өзгертеді. Қоғамның сұраныстары, жеке тұлғаның мүдделері де өзгеруде. STEM оқыту ерекше өзектілікке ие болып келе жатыр. STEM тәсілі – бұл тек оқу әдісі ғана емес, сонымен бірге ойлау тәсілі. STEM білім беру ортасында Балалар білім алады және оларды бірден қолдануға үйренеді. Сондықтан, олар қоршаған ортаның ластануы немесе климаттың жаһандық өзгеруі болсын, нақты әлемдегі өмірлік проблемаларға тап болған кезде, мұндай күрделі мәселелерді әр түрлі салалардағы білімге сүйене отырып және бәрімен бірге жұмыс жасай отырып шешуге болатындығын түсінеді. «Оқушылардың жетістікке жету тәсілі ретінде STEM білім беру моделін енгізу» тақырыбындағы секциялық алаңның қорытынды сөзін «Озат» мамандандырылған мектеп-лицей-интернатының химия пәнінің мұғалімі, «Үздік педагог – 2020» конкурсының жеңімпазы К.А. Нугуманова ұсынды. Мұғалім өз баяндамасында мектепте STEM моделін енгізу жүйесіне тек республикалық қана емес, сонымен қатар халықаралық деңгейде конкурстар мен жарыстарда жетістіктерге жеткен интеграцияланған ғылыми жобаларды көрсетті.

    Дарынды, интеллектуалды жастар – еліміздің әлеуеті, оның басты стратегиялық және кадрлық ресурсы, ал біздің міндетіміз – оны мектепте қолдау үшін жағдай жасау.

    Секциялық алаңға қатысушылар дарынды балалармен жұмысты жүзеге асыратын және ұзақ уақыт бойы осы салада айтарлықтай жетістіктерге қол жеткізген жетекші орта білім беру ұйымдарының бірінің жұмыс тәжірибесімен танысты.

    Барлық спикерлерге секциялық алаңға қатысқаны үшін алғыс айтамыз. Баршаңызға зор денсаулық және табысты оқу жылын тілейміз!